BEN ANADOLU KADINIYIM - EMİNE ÖZCAN - 8 MART 2008 Dünya kadınlar günü

BEN ANADOLU KADINIYIM
Ben Anadolu kadınıyım
Karadağlar kadar yücedir yüreğim
Ben anayım ben bacıyım ben yarim
Sevgi bende şevkat bende hasrette
Neresine bakarsanız bakın yurdumun
İlmek ilmek nakış nakış işlemişim sevdamın

Ben Anadolu kadınıyım
Tarladayım karpuz bostanlarında
Fabrikada tütün saran makinanın başında
Bugün burada yarin ücra bir köyde
Kara tahta başında
Her zaman var olmuşum uygarlık yarışında

Ben Anadolu kadınıyım
Harman kadar geniş mangal gibi sıcaktır yüreğim
Korkutmaz beni hiçbir şey
Ben Nene Hatun'um ben Kara Fatma'yım
Ben Elif'im
Ezelden beri vardım ebediyen var olacağım

Ben Anadolu kadınıyım
Vatan bizim namusumuzdur diyen
Vatan savunmasında yılmak nedir bilmeyen
Bu vatana oğul veren yiğit veren mert veren
Şerefini şanını tüm dünyaya haykıran
Mustafa Kemal’in Çakır Paşa’nın evladıyım
Ne mutlu bana ki ben bir Türk kadınıyım
EMİNE ÖZCAN - 8 MART 2008 Dünya kadınlar günü

O Yiğit Bir Türk Kadını,

O Bir Mum Misali Öğretmen,

O Bir Sevdalı Eş,

O Bir Şefkat Dolu Anne,

O Bir Delicesine Seven Dost,

O Bir Karıncanın Dahi İncinmesini İstemeyen İnsan...

O Emine Özcan

Hiç yorum yok:

Blog Listem

Ceyhan Rehberi

Ceyhan Rehberi
CEYHAN'DA NE, NEREDE, NASIL, NİÇİN, NEZAMAN, KİM

EMİNE ÖZCAN

EMİNE ÖZCAN: ADANA İLİ KOZAN İLÇESİ HACIBEYLİ BELDESİ DOĞUMLU OLUP; DOĞDUĞU GÜNDEN BERİ ÇALIŞMAKTADIR.

ÖĞRETMEN İSMAİL ÖZCAN'LA EVLİ OLUP GÜLDEN VE İBRAHİM ADINDA İKİ EVLAT SAHİBİDİR.

ŞİİRLERİ TAMAMEN YURT, ANA, VATAN, MİLLET, DİN, DEVLET, BAYRAK, ŞEHİT, KADIN VE ASKER SEVGİSİYLE YOĞRULMUŞTUR.