TÜRKİYE'M - Emine Özcan - 15 mayıs 2007

TÜRKİYE'M
Kurban olam toprağına taşına,
Gökte uçan elvan türlü kuşuna,
Yiğitlerin neler geldi başına,
Cennet yurdum eşsiz ülkem TÜRKİYE'M.

Coşkun sulak köpük köpük akıyor,
Genç kızlarım heybe, kilim dokuyor,
Düşmanlarım gıpta ile bakıyor,
Cennet yurdum eşsiz ülkem TÜRKİYE'M.

Kırlarında kısrakların dolaşır,
Koyunların kuzularla meleşir,
Ormanlarda ceylanların koklaşır,
Cennet yurdum eşsiz ülkem TÜRKİYE'M.

Sıcak kanlı insanın bulunmaz eşi,
Halaya dururlar erkekle dişi
Kimse durduramaz güzel gidişi
Cennet yurdum eşsiz ülkem TÜRKİYE'M.

Kanla sulanmıştır topraklarımız,
Severler yurdunu çocuklarımız
Vatan bizim namusumuz arımız!
cennet yurdum eşsiz ülkem TÜRKİYE'M.

Söz verdim şehitlere korurum seni,
Affetmem yurduma göz dikenleri,
Dalgalanır ay-yıldızım ezelden beri,
Cennet yurdum eşsiz ülkem TÜRKİYE'M.

Nice yiğitlerim can verdi sana,
Yaşadım toprağında hep kana kana
Sen bir yana bütün dünya bir yana
Cennet yurdum eşsiz ülkem TÜRKİYE'M.
Emine Özcan
15 mayıs 2007

O Yiğit Bir Türk Kadını,

O Bir Mum Misali Öğretmen,

O Bir Sevdalı Eş,

O Bir Şefkat Dolu Anne,

O Bir Delicesine Seven Dost,

O Bir Karıncanın Dahi İncinmesini İstemeyen İnsan...

O Emine Özcan

Hiç yorum yok:

Blog Listem

Ceyhan Rehberi

Ceyhan Rehberi
CEYHAN'DA NE, NEREDE, NASIL, NİÇİN, NEZAMAN, KİM

EMİNE ÖZCAN

EMİNE ÖZCAN: ADANA İLİ KOZAN İLÇESİ HACIBEYLİ BELDESİ DOĞUMLU OLUP; DOĞDUĞU GÜNDEN BERİ ÇALIŞMAKTADIR.

ÖĞRETMEN İSMAİL ÖZCAN'LA EVLİ OLUP GÜLDEN VE İBRAHİM ADINDA İKİ EVLAT SAHİBİDİR.

ŞİİRLERİ TAMAMEN YURT, ANA, VATAN, MİLLET, DİN, DEVLET, BAYRAK, ŞEHİT, KADIN VE ASKER SEVGİSİYLE YOĞRULMUŞTUR.