PUSU - EMİNE ÖZCAN - 10 EKİM 2007

PUSU

Hain bir pusudur kurdu kalleşler
Mehmedi ardından vurdu kalleşler
Yerken hain kurşunu haykırdı göğe
Şahadet mertebesine erdi kardeşler

Yurdun dört yanında duyuldu haber
Adana Trabzon’dan Sivas’a kadar
Şirnak dereleri kızıl kan akar
Namaz dağı şehidime gıptayla

Sarıldılar bayrağa hep birer birer
Anaların bacıları yüreği yanar
Eğ dostların bu acı ne zaman diner?
Sabır ver yaradanım bize sabır ver

Sanmasınlar bu vatan sahipsiz kalmış
Çakallar sırtlanlar sürüye dalmış
Bir çakal kahpece aslan boğarmış
Ama yiğitlerin çift çift doğarmış

Mehmed'im,yiğidim,aslan şehidim
Kanını yerde kalmayacak tanrı şahidim
Bu vatan namusum imanım dinim
Soyum Türk’tür Adım Türk
Kanım Türk Benim

EMİNE ÖZCAN 10 EKİM 2007
Şırnak’ta pusuya düşürülen 13 şehidin ardından…



O Yiğit Bir Türk Kadını,

O Bir Mum Misali Öğretmen,

O Bir Sevdalı Eş,

O Bir Şefkat Dolu Anne,

O Bir Delicesine Seven Dost,

O Bir Karıncanın Dahi İncinmesini İstemeyen İnsan...

O Emine Özcan

Hiç yorum yok:

Blog Listem

Ceyhan Rehberi

Ceyhan Rehberi
CEYHAN'DA NE, NEREDE, NASIL, NİÇİN, NEZAMAN, KİM

EMİNE ÖZCAN

EMİNE ÖZCAN: ADANA İLİ KOZAN İLÇESİ HACIBEYLİ BELDESİ DOĞUMLU OLUP; DOĞDUĞU GÜNDEN BERİ ÇALIŞMAKTADIR.

ÖĞRETMEN İSMAİL ÖZCAN'LA EVLİ OLUP GÜLDEN VE İBRAHİM ADINDA İKİ EVLAT SAHİBİDİR.

ŞİİRLERİ TAMAMEN YURT, ANA, VATAN, MİLLET, DİN, DEVLET, BAYRAK, ŞEHİT, KADIN VE ASKER SEVGİSİYLE YOĞRULMUŞTUR.